Home Forum
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

iPhone – Review: Need for Speed: Shift
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: iPhone – Review: Need for Speed: Shift
*
iPhone – Review: Need for Speed: Shift 7 Months ago Karma: 0
Jaja, voor de iPhone en de iPod touch zijn er al meerdere geweldige games uitgekomen.
Wie denkt dat ze voor de iPhone en iPodtouch geen mooie games kunnen creéren heeft het duidelijk mis!

Need for Speed Undercover was al een groot succes op de iPhone en iPodtouch en met Shift probeert EA die game nog weer mooier te krijgen. Dat begint met dat Shift twee keer echt lijkt en te bevatten dan de vorige titel. Nu is meer niet altijd beter, maar bij een racegame kunnen meer auto’s, meer banen en meer races echt geen kwaad.

This image is hidden for guests. Please login or register to see it.

Need for Speed Shift gaat daarom veel langer mee dan Undercover. Behalve dat de game groter is, ontbreken namelijk de beperkingen van een lineair verhaal en heeft Shift een veel mooier en uitgebreider scoresysteem. Zo wordt na elke race het gemiddelde opgemaakt van hoe je scoort op rijstijl en dit bepaalt je persoonlijk rijprofiel (precisiecoureur of agressieve weggebruiker), je rijniveau, de hoeveelheid geld die je met racen verdient en welke prijzen je wint. Dat klinkt dus al een stukje beter dan als bij Need for Speed Undercover.

Mijn eigen mening over dit spel:

Ik vind het zelf een leuk spel, jammer genoeg heb ik zelf geen iPod touch of iPhone.
Zou hem wel graag willen uitproberen en dan een beter oordeel kunnen geven, na de verhalen aangehoort te hebben vind ik dat EA een grote sprong heeft gemaakt in het maken van games op dit soort Consoles. Complimentjes richting EA en hopen dat ze binnenkort maar eens aankomen met Modern Warfare 2 :P

Dit was mijn Review op Need for Speed: Shift voor de iPhone en iPodtouch,
Vriendelijke groeten Remco16, Redacteur bij het Computerbieb.nl team!

remco16 (User)
Redacteur
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.

Re: iPhone – Review: Need for Speed: Shift 6 Months, 4 Weeks ago Karma: 3
Remco,

Leuk weer een review van je te zien.
Ik zit even te lezen en verbaas me van de mogelijkheden

Greetings Johan
Johan van Vossen (Admin)
Mensen zijn er om elkaar te helpen nietwaar ?
Administrator
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Computerbieb.nl Location: Arnhem (Gelderland) Birthday: 01/19
The administrator has disabled public write access.

Go to topPage: 1
Moderators: Johan van Vossen,